Fedora 'cvsl10n' sponsor needed for sumesz - 1. ismétlés

Sulyok Peti sulyokpeti at gmail.com
Sun Mar 29 20:51:28 UTC 2009

Ide kell küldeni a javaslatokat (angolul):
For participants of the docs project <fedora-docs-list at redhat.com>
Igazából a 2.6.4 pont hivatkozik 2.8-ra. Szóval a sorrenddel nem lehet
baj. Az egyetlen angol mondattal viszont igen. Persze a fordítóknak
azért jól kéne tudnia angolul.

Nem tudom, hogy sumesz ezért nem küldött-e még bemutatkozó üzenetet. A
támogatóknak szóló ajánlás szerint szépen meg kell kérni, hogy tegye
meg. Miután ez megtörtént lehet támogatni. Különben ha többször
megismételt figyelmeztetésre sem reagál, akkor elkönyvelem, hogy túl
korán adta fel. Rajtam nem múlik.