Re: [Ambassadors] Necesitamos mas embajadores

Francesco Ugolini wrote:
2008/6/5 Juan Camilo Prada <juankprada gmail com>:
On Thu, 2008-06-05 at 12:05 -0300, Rodrigo Padula de Oliveira wrote:
Amigos, necessitamos de mas personas en las reuniones!!
Estoy totalmente de acuerdo, yo soy embajador en Colombia, y aunque se
de la existencia de otras 2 personas en mi pais no veo tampoco union.
Desafortunadamente Latinoamerica tiende a verse como una zona
desorganizada y con pocas expectativas de exito en cualquiera de los
sentidos. Eso debe cambiar en este proyecto.  Lamento no haber podido
asistir a la pasada reunion pero me encontraba en el hospital.

Francesco,

Here is the english translation (arranged by using my spanish skills, hope it is not so bad):

"Friends, we need more people to attend our meetings!! I'm totally agree, as I'm Ambassador in Colombia, and despite there're other 2 guys involved in my country I can't see any union. Unfortunately, America Latina tend to be unorganized and with not many expectations to succeed in any sense. This should change in this project. I complain myself to haven't been able to attend past meeting, but I was in hospital. "

Me encuentro leyendo el meeting log. Espero realmente que podamos hacer
algo para mejorar la situacion en paises como Colombia y en general en
Latinoamerica

I really hope that we can do something to improve the situation in countries like Colombia and America Latina.

Best Regards,

--
Gianluca Varisco, RHCE
Intern - Web Engineering, Red Hat Italia

Address/Indirizzo:
Via Antonio Da Recanate 1
20124 Milano