[Fedora-cs-list] Re: Ceska prirucka z Fedora.cz

Lubomir Kundrak lkundrak at redhat.com
Tue Aug 7 09:08:38 UTC 2007

On Tue, 2007-08-07 at 20:31 +0200, Michal Mackanic wrote:

> Dobry - plne "skriptovany" prevod by se opravdu hodil. Zatim nam to dela
> pan Moravec (pred par dny dodal pdf verzi prirucky), ale co jsem slysel,
> predelavat to do pdf je pry pekny opruz...

Ano, robim to viac-menej plne skriptovane (makefile + perlovy skript,
ktory sa to snazi konvertnut do docbooku a z toho uz kadeco).

> subjektivne
>
> Diky - to oceneni opravdu pohladilo u srdce.

Moje ospravedlnenie v odpovedi Adamovi je namieste aj tu.

> Ta kapitola mela plnit
> jakousi funkci uvodu. Jak jsem uz nekolikrat zminoval Covexovi i jak
> pisu v prirucce - neni to dogma jsem pripraven akceptovat pripadne
> pozmenovaci navrhy. Hlavni problem je ten, ze jich zatim zas tak moc
> neprislo...
>
> BTW: To, ze byl Multics ukoncen a ze nesplnil puvodni cile neni
> subjektivni pocit, ale skutecnost ;).

No, o tom som nehovoril, ze je to subjektivny pocit -- to patrilo
trebars k takym veciam ako stabilita compizu vs. beryl a podobne. Co sa
Multicsu tyka, dobre je pozret sa na multicians.org. [1]

[1] http://multicians.org/myths.html#fail

> ja
> >

> No, ja myslim, ze kdyby nekdo chtel, tak by si k nam cestu nasel.

Nie celkom tak. Nie kazdeho zrovna zapali myslienka venovat kvantum
svojho casu udrziavanim prirucky. Pre mnohych ludi je zbytocne
obtazovanie aby obmailovavali ludi s tym, ze chcu account, aby trebars
pridali chybajucu ciarku, alebo doplnili vetu na upresnenie.

> Ja
> jsem Covexe taky neznal. O tom, ze schani lidi, jsem se dozvedel (tusim)
> z jednoho jeho prispevku na rootovi.

> fedora.cz?
> >

> Jak rikal Covex - z puvodni prirucky zbylo tak maximalne 10%. Bohuzel
> ani ja nejsem pravni expert, takze nejsem schopen se k tomu vyjadrit.

CC paticka je uz fuc, stacilo by este pridat zmienku, ze text je pod FDL
a je to :)

> Macky

sportu zdar,
--
Lubomir Kundrak (Red Hat Security Response Team)