Odp.: Re: [Fedora-cs-list] Fedora sk/cz weekly meeting

Marek Zukal marek.zukal at gmail.com
Fri Aug 17 09:44:48 UTC 2007

Adam Pribyl napsal(a):

> Uz jen slovo meeting v jako oznaceni pro schuzku o prekladech je hrozne.:)
>
> Protoze v te dobe zrejme budu sedet nekde v aute, posilam jen odkaz na
> dve stranky ktere doporucuji vasi pozornosti:
> http://www.czilla.cz/czilla/jak-pomoci/spravna-lokalizace.html
> http://developer.mozilla.org/cs/docs/P%C5%99ekladov%C3%BD_slovn%C3%ADk
>
> Jedna se sice o dokumenty vztahujici se k mozille, ale myslim ze jejich
> platnost je dostatecne univerzalni, abysme si z nich mohli vzit
> ponauceni i pro Fedoru.

Já zkusím být dostupný. Snad to stihnu.
Ten slovník je pěkná věc, jako inspirace určitě perfektní, ale příjde
mi, že například s překladem click na kleptnutí to už je trochu
přehnané. Myslím, že kliknutí (ne clicknutí) a dvojklik jsou platná
česká slova a není třeba se vracet k fanatickým národním obrozencům z
F.L. Věka. Možná by stálo za to udržovat podobný slovník právě pro
překlad Fedory. Třeba se pak chytnou i další lokalizátoři. Nebo nevíte
někdo o něčem co by už existovalo? Chvilku jsem hledal, ale bez úspěchu.

--

Marek Zukal

Jabber: zippy at jabber.org
ICQ: 153806317