[Fedora-cs-list] FastUserSwitching - KDE?

Fedora 7 plne podporuje FastUserSwitching, ako som sa docital na Fedora  wiki. Ako je to vsak s KDE a KDM? Tyka sa to len Gnome a GDM? Naposledy ked som sa pokusal mat prihlasenych v KDE (FC6) dvoch uzivatelov naraz to skoncilo restartom KDE a tusim este aj rekonfiguraciou xorg. Nehovoriac o tom, ze tomu kto bol prihlaseny ako druhy nefungoval napr.zvuk a pod.

Tomas