[Fedora-cs-list] Re: Test

Matej Cepl mcepl at redhat.com
Tue May 22 07:49:34 UTC 2007

On 2007-05-22, 07:03 GMT, Adam Pribyl wrote:
> Muze mi nekdo z pritomnych vysvetlit jaky je zpusob a mechanismus prekladu
> ve wiki fedoraprojectu? Musite si zalozit ucet, to je jasne, musi ho nekdo
> posvetit nebo je to jen prosta registrace? Abyste mohli prekladat, musi
> vam to nekdo povolit? Jak se vytvareji jazykove mutace stranek?

http://fedoraproject.org/wiki/L10N/Join

Ale jinak v zásadě je jenom potřeba podepsat nějakou licenci
(``Všechna práva k překladu dávám Red Hatu, bla bla bla'' -- RH
je přece jenom komerční firma, takže na takovéhle ptákoviny se
klade mnohem větší důraz nežli jinde; ehm, ehm, Debian :-)),
získat práva do CVSky a můžeš překládat.

Matěj