[Fedora-cs-list] 1. CZFedoraCon - zapis a log

Petr Pavlu setup at dagobah.cz
Sun Sep 2 19:12:33 UTC 2007

Zdravím,
prvně se chci omluvit, že jsem se nezúčastnil tohoto setkání,
i když jsem na tom nultém slíbil, že budu mít čas kdykoliv, ale
bohužel mi do toho něco nenadálého přišlo...

> 1. Prekladatele Fedora CZ

Pokud jde o Milana Keršlágera, většinou to chvíli trvá, než
odepíše... Kdybyste ho případně chtěli opravdu moc kontaktovat,
můžete ho navštívit přímo v Liberci na tamější elektroprůmyslové
škole...

> 3. Rozdeleni modulu

Já hodlám překládat pouze specspo. Spolu se mnou by tento modul
měl překládat Marek Zukal, s kterým jsme se na nultém setkání
dohodli, že se budeme navzájem kontrolovat.

> 4. Prekladatelsky slovnik

Dobrá práce. Teď ho jen dostat do krve. :)

> 5. Ukoly od minula - status

Pro mě byl jen úkol -- dokončit registraci, to jsem udělal kromě
poslání představení do konference fedora-trans-list. Myslím, že
stačí, když se představím jen českým překladatelům. Tedy, jmenuji
se Petr Pavlů a jsem student. Do překladu Fedory jsem se chtěl
zapojit už před rokem, ale nevycházel mi čas, proto si ani do
budoucna neplánuji v tomto směru velké cíle -- budu se soustředit
pouze na jeden zmíněný překladatelský modul, i když velký.

P.S. Můj nick není setupji, ale pouze setup. Příponu jsem přidal
jen, protože takové jméno bylo již na Freenode zaregistrované...

--
Petr Pavlů