[Fedora-cs-list] Re: Re: [ANN] Prekladatelsky slovnik pro Fedora CZ

Bukovansky Richard richard.bukovansky at atlas.cz
Thu Sep 6 06:46:52 UTC 2007

> Myslite popisek podle vzoru okurek (ten)? Obavam se, ze podle pravidel
> ceskeho pravopisu je to TA popiska a TA okurka. Ale jsem uz ze skoly
> nejakych 35 let, mozna se to za tu dobu zmenilo ;-)

Njo, nechci se hadat o nesmyslu, ale pokud se nepletu je popis (m. r.
vz. hrad) a kratky popis bude popisek jako jeho zdrobnelina pripadne
citove zabarvene slovo, a nevim o tom, ze by oba druhy odvozeni slov
menily svuj rod.

BTW Odkdy je okurka nejakym vzorem? Za nas teda byly vzory pro zensky
rod slova zena a pisen.
A navic, ja rikam oharek :)

--
Bukovansky Richard