[Fedora-cs-list] Začínám překládat specspo/desc

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Sat Sep 8 17:12:16 UTC 2007

On Fri, 7 Sep 2007, Bukovansky Richard wrote:

> BTW gtranslator rozdeluje preklady na tri druhy: prelozeny, castecne
> prelozeny (fuzzy) a neprelozeny, takze neni problem projet jen ty fuzzy
> a opravit je...

Vcera jsem misto kbabelu zkousel gtranslator a moc me nepotesil. Jednou se
mi dokonce kousnul, uz jsem myslel, ze budu muset vsechno prekladat znovu.
Nastesti dela autosave a este crash dump, takze po zabiti jsem nasel
soubor v podstate kompletni. Asi ani autori nemaji o svem programu prilis
vysoke mineni..:)

> --
> Bukovansky Richard

Adam Pribyl