Re: [Fedora-cs-list] Špatný překlad?

Adam Pribyl pribyl at lowlevel.cz
Mon Nov 17 18:03:32 UTC 2008

On Sun, 16 Nov 2008, Pavel Lisy wrote:

> Ahoj.
>
> Nevím, jak se to mohlo stát? Asi mi to nějak zapadlo do spamu. Ale ten
> další mail do konference jsem už objevil. Tak jsem to zadal synovi -
> Markovi a už to má skoro celé dopřeložené. Jak to může dostat do toho
> CVS? Je to tam nějak jasně popsané, aby to pochopil?

Bohuzel s pristupem do gnome l10 nemam zadne zkusenosti, ale odkaz co
posilal Petr by mel stacit:
http://live.gnome.org/Czech/JakPrekladat
Podle me pokud to posles sem, Petr do tam prida..

> Také by bylo vhodné, aby to po něm někdo zkouknul. Já se budu snažit,
> ale bylo by vhodné, aby to viděl i někdo, kdo má s překladem delší
> zkušenost. Hlásí se někdo?

Je to nudne cteni, ale muzu to projit. Chce to preci jen trochu zkusenosti
s prekladem a urcite precist ty doporuceni na tom vyse uvedenem odkaze.

> Pavel

Adam Pribyl