[Fedora-cs-list] Re: F10 preklady

Petr Kovar pknbe at volny.cz
Sat Oct 18 14:49:51 UTC 2008

Adam Pribyl <pribyl at lowlevel.cz>, Mon, 13 Oct 2008 14:08:53 +0200 (CEST):

> Jesli dobre vidim preklad PA je hotovy, i kdyz DL je posledni dobou nejak
> mimo. Diky!

Není vůbec zač, sluší se poděkovat Ondreji Šulkovi, že mi se svými
slovenskými překlady trochu proklestil cestu. Ještě bych chtěl dokončit
překlad vlastního modulu PA, zatím je hotov cca z poloviny.

Co se týče místní implementace DL, tak je to na první pohled pěkný systém,
ale po nahlédnutí do archivu konference fedora-trans-list vidím, že
těch problémů je bohužel celá řada, což poněkud kazí výsledný dojem, a to je
jistě škoda.

S pozdravem
Petr Kovář