[Fwd: Re: [Fedora-cs-list] Preklad Release Notes]

Josef Hruška josef.hruska at upcmail.cz
Mon Jul 27 15:45:05 UTC 2009

Adam Pribyl napsal(a):
> Teto prace i iniciativy si velice vazim!

Jj, v pohode. ;)

> Pokud se neozve nikdo, ze vi jak preklad dostat misto toho "ceskeho"
> prekladu na web, pokusim se zjistit co a jak, protoze toto je rozhodne
> lepsi nez co tam je, a bude se to i lepe cist.

Taky jsem na to koukal a moc z toho (co je na webu, popr. v TQSG) moudry
nejsem. Myslel jsem si, ze bude stacit pridat vlastne kopii release
notes do "cs" ve "Websites", ale tak to zrejme nechodi. Dyztak se pak
podel o sve zkusenosti, at vime pro priste jak na to.

Uz se tesim na preklad release notes pro Constantine. >:) (Kez by se ke
mne nekdo pridal...)

Pepa Hruška