[Fedora-cs-list] Re: [Fwd: Re: Pepa Hruska]

Jaroslav Apolenar jarekapolenar at gmail.com
Mon Nov 9 00:27:38 UTC 2009

Ahoj,

diky za rady, s tema RN, aspon jsem si blize osahal Gtranslator a vyzkousel
neco nanecisto :), zjistil, ze budu muset peclive kontrolovat, aby byl
preklad konzistentni napric celou lokalizaci apod.

Kazdopadne je tu jeste jedna dosti noobovska otazka, vubec se mi nezobrazuje
tlacitko, kterym se nahraje cokoli do Transifexu (ano, jsem prihlasenej :)).
Mohl bych tedy pozadat o radu, co s tim, abych mohl prispivat. Je to tim, ze
jsem porad unapproved v Translation CVS Commit Group?

Kazdopadne se tesim na spolupraci

Jarek Apolenar