Re: selinux disabled: what selinux related rpms can I safely remove?

hi,

fast and easy, also disable audit:

put SELINUX=disabled in /etc/sysconfig/selinux
run chkconfig auditd off
add to the kernel line selinux=0 audit=0 in /etc/grub.conf

--
«Allá muevan feroz guerra, ciegos reyes por un palmo más de tierra;
que yo aquí tengo por mío cuanto abarca el mar bravío, a quien nadie