[Fedora-el-list] F8 questions

Chris Pantazis xpanta at sch.gr
Sun Nov 18 09:14:11 UTC 2007

Καλημέρα.

Εχτές εγκατέστησα απο την αρχή (τελικά) το Fedora 8 i386 και έχω τις
παρακάτω ερωτήσεις:

1. Μήπως έπρεπε να βάλω την 64bit έκδοση (έχω 64μπιτο AMD)?

2. Έχω εγκαταστήσει το compiz-fusion άλλα δεν μπορώ να θέσω ως θέμα
κάποιο απο τα emerald themes. Τα βλέπω απο τον emerald theme manager
άλλα δεν μπορώ να τα επιλέξω

3. Όταν πατάω ctrol+c (ή οποιοδήποτε άλλο πλήκτρο) στην κονσόλα
εμφανίζεται το αντίστοιχο ελληνικό (π.χ. 'ψ') και δεν κάνει αυτό που
πρέπει να κάνει

4. ο firefox πεθαινει καθε φορα που βαζω η βγαζω τα εφε στην επιφανεια
εργασιας, Συμβαινει γενικά ή μονο σε μένα;