[Fedora-el-list] προβλήματα με την ελληνική διάταξη (was: F8 questions)

Chris Pantazis xpanta at sch.gr
Thu Nov 22 10:08:04 UTC 2007

O/H Chris Pantazis έγραψε:
> O/H Dimitris Glezos έγραψε:

> Section "InputDevice"
>        Identifier  "Keyboard0"
>        Driver      "kbd"
>        Option      "XkbModel" "pc105"
>        Option      "XkbLayout" "us"
>        Option      "XkbVariant" "intl"
> EndSection
>

> και πιο πάνω:
>

> Section "ServerLayout"
>        Identifier     "single head configuration"
>        Screen      0  "Screen0" 0 0
>        InputDevice    "Keyboard0" "CoreKeyboard"
> EndSection

Τελικά μάλλον είναι κάποιο bug στο Fedora.

Ο μόνος τρόπος (σύμφωνα με τις γνώσεις μου) για να παίξει αυτό το πράγμα
είναι να υπάρχει η διάταξη:
"Αγγλικά ΗΠΑ international (with dead keys)" στις διατάξεις του
πληκτρολογίου μαζί με τα Ελληνικά.

Στη συγκεκριμένη διάταξη (Αγγλικά ΗΠΑ...) όμως για να γράψω τη μονή
απόστροφο (δίπλα απο το enter συνήθως) πρέπει να πατήσω δυο φορές το
πλήκτρο γιατί πατώντας μια φορά γίνεται τόνος στα λατινικά γράμματα
π.χ.: óéí, κλπ όπως ακριβώς το ";" για τα ελληνικά.

Όταν τη βγάλω απο τις διατάξεις και βάλω τα κλασσικά "Αγγλικά ΗΠΑ"
(προφανώς θα είναι without dead keys), τότε ναι μεν δουλεύει κανονικά η
απόστροφος, άλλα στη κονσόλα με ctrl+c παίρνω "ψ"...

ΥΓ: Χρησιμοποιώ το εξελληνισμένο Fedora 8 32bit