[Fedora-el-list] samba shares

Chris Pantazis xpanta at sch.gr
Mon Nov 26 20:21:10 UTC 2007

O/H Dimitrios Michelinakis έγραψε:

> malon den doulevi to resolution gia shares i kai o shares browser. Genikos ena share gia na fenete prepi na kani resolve ejarxis o ipologistis (kati san hostname) kai na trexi o "Computer Browser" sta windoze.

> sosta, ta shared docs exoun access "guest" user, eno otidipote alo ine owned apo to sistima kai tous normal users.

> dokimase na prosthesis "public = yes" sto [public] kai "guest account = nobody" sto [global].

Το έκανα και τα αποτελέσματα ήταν πολύ ενδιαφέροντα:

Καταρχήν παραθέτω τα publics του smb.conf

[public]
    public = yes
    path = /home/xpan/δημόσιο
    writeable = yes
;    browseable = yes

[Download]
    path = /home/xpan/Download
    writeable = yes
;    browseable = yes
    valid users = xpan
    ;guest ok = yes

για κάποιον περίεργο λόγο, όταν ανοίγω το GUI για το samba απο τη
διαχείριση πάει και μου κάνει comment-out το
browseable = yes. Εγω το βγάζω το ερωτηματικό, εκείνο πάει και το βάζει...

Τέλος πάντων, τώρα όταν πάω να συνδεθώ στο public/ δεν με αφήνει με
τίποτα (όπως πριν) γιατί λέει δεν έχω την εξουσιοδότηση ενώ όταν πάω να
συνδεθώ στο Download/ μου ζητάει κωδικό για ένα χρήστη
Fedora_Dekstop/Guest (όπως Fedora_Desktop είναι το όνομα του ΗΥ που θέλω
να συνδεθώ). Το drop down με τον χρήστη Guest δεν με αφήνει να το
αλλάξω...(είναι disabled δηλαδή)

καμιά ιδέα;