[Fedora-el-list] cp

Christodoulos Pantazis xpanta at sch.gr
Sun Sep 30 12:03:02 UTC 2007

O/H Stavros Giannouris έγραψε:

> Αν δεν υπάρχει ο κατάλογος /media/My Book/mp3 ,  δημιούργησε τον πριν
> την αντιγραφή. Επίσης, δε χρειάζεται *.* , αλλά μόνο * , και είναι αυτό
> που μάλλον δημιουργεί το πρόβλημα.

Ευχαριστώ. Ο φάκελος υπήρχε κανονικά απο πριν.
Το περίεργο είναι πως μου έβγαλε πάλι το ίδιο μήνυμα, όμως αυτή τη φορά
αντέγραψε τα πάντα κανονικά. Αν κρίνω απο το μέγεθος των δυο φακέλων
(του εσωτερικού και του εξωτερικού δίσκου) που είναι ίδιο (αλήθεια πως
αλλιώς μπορώ να συγκρίνω τα περιεχόμενα 2 φακέλων;)

[xpan at localhost Μουσική]$ cp -R * /media/My\ Book/mp3/
cp: cannot create regular file `/media/My Book/mp3/*.[Mm][Pp]3': Μη
έγκυρη παράμετρος

Γιατι μου λέει "μη έγκυρη παράμετρος"; Μήπως φταίει το κενό στο όνομα
"My Book" ή το File System του εξωτερικού (Fat32)