[Fedora-el-list] Fedora Greece Media Distribution

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Fri Aug 22 10:27:38 UTC 2008

2008/8/22 Christos Bacharakis <cmpahar at gmail.com>:
> Fedora Greece Media Distribution - A first approach

I like it! Ωραίο planning! Καλές ιδέες, και καλό σαν project-άκι για
τους επόμενους μήνες! Μπορεί να γίνει ένα ωραίο πείραμα και βλέπουμε αν
θα πετύχει ή για τη ζήτηση του. Ακολουθεί ένα μικρό brainstorming κι από
εμένα.

Μια αρχική εκτίμηση που έχω για τη ζήτηση του είναι περίπου 30 DVDs ανά
release, ωστόσο αυτό μπορεί να αυξηθεί με αρκετούς τρόπους (inclusion
περισσότερων καλούδιων, spread the word, etc).

Ίσως θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε απλά και με minimal featureset και
time overhead στο όλο εγχείρημα και είναι να αυξήσουμε αν δούμε ότι "μας
παίρνει".

Το target audience αποτελείται από χρήστες που...

     1. Δεν έχουν γρήγορες συνδέσεις
     2. Θα ήθελαν ένα "αυθεντικό" μέσο Fedora
     3. Θέλουν να υποστηρίξουν την ομάδα μας
     4. Θέλουν να κάνουν "δώρο" το Fedora σε ένα άλλο χρήστη

Τα προαπαιτούμενα για κάθε αποστολέα είναι:

      * Ένα πακέτο με DVDs, θήκες, φυλλάδια, φάκελους και γραμματόσημα.
        Ο αποστολέας πρέπει αυτά να τα έχει "έτοιμα", ώστε η κάθε
        αποστολή να χρειάζεται απλά το κάψιμο ενός DVD.
      * Επιπλέον καλούδια (προεραιτικά, τα οποία θα χρειαστούν πιο
        μεγάλους φάκελους κλπ)

Για αρχή μπορούμε να εκτυπώνουμε οι ίδιοι τα DVDs και βλέπουμε ανάλογα
με τη ζήτηση.

> 3.2. USB Sticks
> 3.3. T-Shirts

Αυτά ίσως να είναι μεγάλο overhead και τα sticks να έχουν μικρή ζήτηση.
Επιπλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα παροχής τους από το Fedora Project.

> 3.4. Flayer
> Κατά πάσα πιθανότητα το φυλλάδιο που θα χρησιμοποιηθεί ως ενημερωτικό
> υλικό θα είναι αυτό:

Αυτό μαζί με το εξώφυλλο του DVD (εκτύπωση σε στρογγυλό χαρτί και χρήση
διαφανούς θήκης) θα είναι τα μοναδικά hard υλικά που θα εξαρτώνται από
την έκδοση.

Πρέπει όλα τα υλικά να τα έχει ο αποστολέας σπίτι του.

> 4.3. Τρόπος Πληρωμής

Προτείνω για αρχή να ξεκινήσουμε μόνο με paypal.

> 1. Σχέδιο T-shirt.

Μπορώ να το αναλάβω εγώ αυτό. Ίσως στην προκειμένη περίπτωση να έχει πιο
μεγάλη απήχηση να έχουμε ένα hip σχέδιο σε απλό t-shirt (σκούρο μπλε)
που θα στοιχίζει 7 ευρώ αντί ένα polo που θα στοιχίζει 15.

Μερικές προτάσεις για σχέδιο:

 * http://pookstar.deviantart.com/art/Fedora-Graffiti-Alleyway-37073554

> TO-DO LIST

Αν το αναλάμβανα εγώ θα προσπαθούσα να γίνεται η δουλειά σε μικρά batch
που χρειάζονται όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο και άτομα. Ένα ενδεικτικό
plan:

     1. Αγορά απαραίτητων για 100 αποστολές: DVDs, φάκελος,
        γραμματόσημο, χαρτί για εκτύπωση DVD paper, χαρτί για
        αυτοκόλλητα.
     2. Προετοιμασία non-release-specific υλικών: Μαζική εκτύπωση:
        αυτοκόλλητα (εκτυπωτικό κέντρο), στυλό/μπρελόκ (από ειδικό
        μαγαζί).
     3. Λίγο πριν το release, όταν θα είναι έτοιμες οι απαραίτητες
        πληροφορίες, προετοιμασία release-specific υλικών: Μαζική
        εκτύπωση σε εκτυπωτικό κέντρο φυλλαδίων, DVD covers (50 για
        αρχή).
     4. Αποστολή υλικών για 50 media και στους άλλους αποστολείς.

Go for it! :-)

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)