[Fedora-el-list] ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Stavros Bandounas stavband at yahoo.gr
Sun Dec 14 23:58:01 UTC 2008

Απλά επιβεβαιώθηκα άλλη μία φορά: Ο τρελός ρυθμός ανάπτυξης φέρνει περισσότερα προβλήματα από λύσεις.
Όχι ότι πρέπει να σας ενδιαφέρει, αλλά, κουράστηκα!
Η γνώμη μου είναι ότι κάποιος που εμπλέκεται ενεργά με ένα σχέδιο (και όχι project), πρέπει να λέει την γνώμη του , ακόμα και αν είναι βέβαιο ότι δεν θα εισακουσθεί: Αν σας αρέσει ο φρενήρης ρυθμός εξέλιξης μη πείτε τίποτα... αν όχι, απλά πείτε το στα κεντρικά και ας αδιαφορήσουν αυτοί.
ΟΧΙ,,,! σε μένα ΔΕΝ δούλεψε το F10. Και εννοώ καθόλου... Σε 2 μηχανήματα (laptop & desktop) με τελείως συμβατική δομή όπου έχουν δουλέψει όλες οι προηγούμενες εκδόσεις.
Λυπήθηκα τον κόπο μου, το ρεύμα που έκαψα στο "κατέβασμα" ... ακόμα και το δισκάκι που έκαψα!
Προτείνω οι εκδόσεις να είναι ετήσιες, αλλιώς:
ΦΘΕΙΡΕΣΤΕ, ΦΘΕΙΡΟΜΑΣΤΕ, ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ....

αντε γειά
Σταύρος

2008/12/14 John T. Margaritopoulos <johnmargaritopoulos at gmail.com>:
> Καλημέρα,
>
> Διαπίστωσα ορισμένα προβλήματα στο F10, απλά να ρωτήσω αν τα έχετε και
> εσείς.
> -To system-config-service δεν τρέχει.
> Από κονσόλα βγάζει πρόβλημα είτε ως χρήστης είτε ως root. Στο φόρουμ
> υπάρχει αρκετή κουβέντα. Τελικά σε μένα τρέχει από κονσόλα με sudo
> system-confid-services.

Ίσως έχει σχέση με τα τελευταία updates του D-BUS, τα οποία ατυχώς
χαλάσανε κάποια πράγματα. :-(

> -To beagle αρκετές φορές κρασάρει ή δεν ξεκινά η υπηρεσία. Μετά από 1-2
> προσπάθειες δουλεύει. Δοκίμασα το tracker κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.

tracker rocks.

-δ

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr