Re: [Fedora-el-list] ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Dec 15 09:18:30 UTC 2008

2008/12/15 Stavros Bandounas <stavband at yahoo.gr>:
> Απλά επιβεβαιώθηκα άλλη μία φορά: Ο τρελός ρυθμός ανάπτυξης φέρνει
> περισσότερα προβλήματα από λύσεις.
> Όχι ότι πρέπει να σας ενδιαφέρει, αλλά, κουράστηκα!
> Η γνώμη μου είναι ότι κάποιος που εμπλέκεται ενεργά με ένα σχέδιο (και όχι
> project), πρέπει να λέει την γνώμη του , ακόμα και αν είναι βέβαιο ότι δεν
> θα εισακουσθεί: Αν σας αρέσει ο φρενήρης ρυθμός εξέλιξης μη πείτε τίποτα...
> αν όχι, απλά πείτε το στα κεντρικά και ας αδιαφορήσουν αυτοί.

Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει ένα σχετικό μεγάλο thread στη
fedora-devel-list, ρίξε μια ματιά ο ίδιος κεντρικά για να αλλάξει
κάτι.

> ΟΧΙ,,,! σε μένα ΔΕΝ δούλεψε το F10. Και εννοώ καθόλου... Σε 2 μηχανήματα
> (laptop & desktop) με τελείως συμβατική δομή όπου έχουν δουλέψει όλες οι
> προηγούμενες εκδόσεις.

Έχεις ανοίξει σχετικά bug reports για να δικαιούσαι να παραπονιέσαι; :-P

> Λυπήθηκα τον κόπο μου, το ρεύμα που έκαψα στο "κατέβασμα" ... ακόμα και το
> δισκάκι που έκαψα!
> Προτείνω οι εκδόσεις να είναι ετήσιες, αλλιώς:
> ΦΘΕΙΡΕΣΤΕ, ΦΘΕΙΡΟΜΑΣΤΕ, ΦΘΕΙΡΟΝΤΑΙ....

Μπορείς να αναβαθμίζεις κάθε 2 εκδόσεις, ή εναλλακτικά να βάλεις
CentOS το οποίο παράγεται κάθε 18-24 μήνες το οποίο ισούται με 3-4
εκδόσεις Fedora.

Σχετικά με το 6-months release cycle, είναι υιοθετημένο από αρκετά
μεγάλα έργα όπως Fedora, GNOME, Ubuntu κλπ.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)