[Fedora-el-list] backup

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Thu Mar 13 14:35:11 UTC 2008

Και εγώ χρησιμοποιώ το rdiff-backup και έχω κάνει restore με επιτυχία.
Τώρα που το ξέρω, μπορώ μέσα σε μια ώρα να βάλω καινούρια ή παλια
fedorοδιανομή διανομή και να έχω το desktop μου και τα αρχεία μου
ακριβώς όπως ήταν πριν.
Υπάρχει κάποιο frontend web αλλά για να το στήσεις θα φας πιο πολύ ώρα
από το να μάθεις να παίζεις στα δάκτυλα στο πεντε εντολές του
rdiff-backup.
Υπάρχει ακόμα το pybackpack σε gui (yum install κτλ) το οποίο δεν μου
δούλεψε ποτέ (κολλάει σε κάποια φάση).

Νικος

Την 13/3/2008, Chris Pantazis <xpanta at sch.gr> έγραψε: