[Fedora-el-list] mount extrenal usb disk

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Nov 3 18:38:54 UTC 2008

Στις 3 Νοέμβριος 2008 8:16 μμ, ο χρήστης Dimitris Vourkas
<vuser at freemail.gr> έγραψε:
> Καλησπέρα σε όλους.
> Έκανα εγκατάσταση το Fedora 10 , και έχω πρόβλημα με τους χαρακτήρες
> στους ελληνικούς φακέλους σε έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο.(Εμφανίζονται
> με ??????).
> Στο fstab δεν υπάρχει κάτι.
> Ο δίσκος γίνετε auto mount κάθε φορά που τον συνδέω.
> Ευχαριστώ.

Ρίξε μια ματιά εδώ:

  http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=412236

Είναι κλασικό πρόβλημα (όχι μόνο στα ελληνικά), οπότε νομίζω το google
θα φέρει σίγουρα αποτελέσματα.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)