[Fedora-el-list] Re: Fedora Greek Spin

Papadeas Pierros ppapadeas at gmail.com
Wed Feb 25 17:11:18 UTC 2009

On Wed, 2009-02-25 at 18:09 +0200, Dimitris Glezos wrote:

> Το αν θα περιέχει και τέτοια πακέτα είναι θέμα μιας
> συζήτησης/ψηφοφορίας (respin or remix?) και μερικών γραμμών στο
> kickstart αρχείο.

Είμαι λιγάκι σκεπτικός επι του ζητήματος...

Καταρχήν αν δεν βάλουμε "τέτοια" (εκτός guidelines) πακέτα δεν βρίσκω
τον λόγο (που με χαρά θα άκουγα) για ένα spin-remix-πεστο οπως θες.

Αν όμως μιλάμε για τέτοια πακέτα μιλάμε για remix (καθότι spin
απαγορεύεται) και θα πάψουμε να έχουμε την "υποστήριξη" (επίσημα
download sections) και θα μιλάμε για κάτι σαν fedorel :P

Δεν είμαι σίγουρος στο κατα πόσο έχουμε το δυναμικό για κάτι τέτοιο.
Θα προτιμούσα σκοπός μας να είναι να βελτιώσουμε ακόμη πιο πολύ την
υποστηριξη στους υπάρχοντες και μελλοντικούς έλληνες χρήστες του Fedora
ώστε να μην χρειάζεται η ύπαρξη μιας custom spin.

Πιθανοί τρόποι θα μπορούσαν να είναι ένα forum ή και ένα πιο γεμάτο με
ελληνικούς οδηγούς ελληνικό site (fedoraproject.gr) (Κώστα έρχεται
δουλειά :P )

~π

--
Pierros Papadeas