[Fedora-el-list] Re: Fedora Greek Spin

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Wed Feb 25 21:03:24 UTC 2009

2009/2/25 Konstantinos Antonakoglou <anton.cost at gmail.com>:

> βρίσκω

> Ηχεί υπέροχα στα αυτιά μου...
>
> Να ρωτήσω κάτι...Θα έχει κάποια σχέση το Fedora με τα έξοδα για την
> δημιουργία CD και άλλων, με το δικό μας theme, σχεδιασμό κτλ ?

Πιθανό άμα το ολοκληρώσουμε και όλα πάνε καλά και είναι έτοιμο, αν
χρειαστούμε να εκτυπώσουμε μερικές εκατοντάδες CDs για να τα
χρησιμοποιήσουμε σε κάποιο event να μας υποστηρίξει το Fedora
οικονομικά.

Ιδανικά όμως δε θα πρέπει να στηριζόμαστε σε αυτό. Τα κενά CDs είναι
αρκετά φθηνά.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)