[Fedora-he-list] דחיפת התרגומים החדשים למאגרים של פדורה

אלעד el.il at doom.co.il
Tue Dec 8 14:38:36 UTC 2009

שלום לכל המתרגמים.
אם עקבתם אחר המתרחש בtransifex בשבוע האחרון, בוודאי שמתם לב להתקדמות הענקית
שעשתיתי עם התרגומים.
האם יש סיכוי שפדורה יסכימו לדחוף את התרגומים האלו למאגרים?
החבילות שבהם התקדמתי (ברובן הגעתי ל100%) בעיקר הן:
desktop-effects
ABRT
multimedia-menus
system-config-boot
system-config-date
system-config-services
system-config-firewall
system-config-users
system-config-samba

ובעוד כמה עשיתי התקדמות קטנה, או פחות משמעותית, או שעדיין לא סיימתי. כפי
שניתן לראות זאת כמות עצומה של תרגומים, ואלו חבילות מאוד חשובות לחווית
המשתמש.
אז האם יש טעם למלא באג בשביל זה (אין לי מושג מה המדיניות של פדורה מבחינת
בניית חבילות מחדש עבור תרגומים), או שנצטרך לחכות לגרסה 13 כדי לראות אותם
בפועל? (התוכנית שלי היא להגיע ללפחות 50% מתורגם לפני הstring freeze של 13,
כרגע יש 36% לפי Transifex).

--אלעד.