[Fedora-mktg-poland] Zimowisko TLUG-u

Pawel Sadowski mcgiwer at fedoraproject.org
Tue Nov 27 18:40:05 UTC 2007

Witam,

Wczoraj rozmawiałem z Krzysztofem Żubikiem, który poinformował mnie o
organizowanym na początku stycznia zimowisku Trójmiejskiej Gruby
Użytkowników Linuksa. Ja osobiście raczej się tam nie pojawię (głównie
ze wględów finansowych - impreza odbędzie się w Pucku, a zatem podróż w
jedną i w drugą stronę pociągiem trochę będzie kosztować, mimo, że mogę
korzystać ze zniżki studenckiej, a poza tym pobyt w ośrodku będzie
kosztował ok. 100 zł). Chciałbym, aby pojawiła się tam jakaś
reprezentacja Fedory - proponuję mysia, jako że jest ze Szczecina i
będzie miał chyba najbliżej z nas. Oczywiście może się tam pojawić
więcej osób, ale chciałbym, żeby przynajmniej ta jedna była :) Impreza
odbędzie się najprawdopodobniej w dniach od 11. do 13. stycznia 2008. A
zatem, są jacyś chętni do pojawienia się tam i wygłoszenia prelekcji?
Jakby co, to mogę podzielić się swoją prezentacją jako przykład dla
przygotowania własnej, ewentualnie modyfikacji mojej. Moja prezentacja
dotyczy ogólnie Fedora Project, jeśli jest taka wola, to temat może być
oczywiście inny :)

Dodatkowe info:
- http://zimowisko.linux.gda.pl/
- http://linux.gda.pl/archiwum/tlug/2007-November/014785.html