[Fedora-mktg-poland] FOSDEM 2008

Pawel Sadowski mcgiwer at fedoraproject.org
Wed Nov 28 14:13:18 UTC 2007

Witam,

W związku ze zbliżającym się FOSDEM-em, który odbędzie się 23-24 lutego
2008 w Brukseli, chciałbym się Was zapytać, czy jest ktoś zainteresowany
pojawieniem się tam. W WizzAir znalazłem bardzo dobrą ofertę lotu. Otóż
podróż w obydwie strony wyniosłaby 121 zł (37 w jedną i 84 w drugą).
Jeśli chodzi o hostel, w którym byśmy się zatrzymali, to ta sprawa
jeszcze jest do omówienia. Jeśli są jacyś chętni, to proszę o odpowiedź
na tego maila. A ja tymczasem rezerwuję bilet ;) I w razie czego radzę
nie zwlekać, bo nie wiadomo jak długo będzie można skorzystać z tej
ceny :)

Pozdrawiam,
McGiwer