[Fedora-mktg-poland] Re: FOSDEM 2008

Pawel Sadowski mcgiwer at fedoraproject.org
Wed Nov 28 17:22:29 UTC 2007

Witam ponownie,

Jeszcze odnośnie ceny samolotu: 121 zł to opłata za sam bilet. Do tego
dochodzi reszta opłat, czyli razem wygląda to tak:

- 121 PLN - bilet w obydwie strony
- 48 PLN - ubezpieczenie (nieobowiązkowe)
- 24 PLN - opłata za bagaż rejestrowany (również nieobowiązkowe, ale
jeśli chcecie zabrać coś więcej niż bagaż podręczny bodajże 10 kg i o
jakichśtam określonych wymiarach, to polecam ;))
- 16 PLN - opłata manipulacyjna w przypadku opłaty przelewem (jej
wysokość zależy od sposobu płatności
Razem: 209 PLN

Generalnie cena jest atrakcyjna :) Odlot jest 21.02.2008 z Katowic,
powrót 26.02.2008 z Bruksela-Charleroi. Jeśli chodzi o koszt
zakwaterowania, to sprawa będzie jeszcze omawiana. Być może będzie
wspólne zakwaterowanie, ale to będzie dopiero ustalone. Czekam na info,
kto byłby zainteresowany ;) Ja miejsce już zarezerwowałem :)

Pozdrawiam,
McGiwer