[Fedora-mktg-poland] FOD 2008

Pawel Sadowski mcgiwer at fedoraproject.org
Wed May 21 12:20:45 UTC 2008

Witam,

Jak już zapewne wiecie, Fedora and Red Hat Open Day 2008 odbędzie się
pierwszego czerwca w Krakowie. Tym razem impreza będzie jednodniowa, ale
myślę, że będzie równie dobra, a wyrażam nadzieję, że lepsza, jak w
tamtym roku ;) Mam kilka kilka kwestii dla ambasadorów:

1. Kto ma koszulkę polo (tę niebieską z napisem "fedora Ambassador"),
niech weźmie ją na FOD. Dobrze by było, żeby wszyscy, którzy mają zamiar
być na stoisku mieli założoną taką koszulkę. A, i jak ktoś nie ma
koszulki, a byłby nią zainteresowany, niech da mi znać - może uda się
coś załatwić jak będę na LinuxTag.

2. Prosiłbym Was, żebyście nie zakładali krótkich spodni, najlepiej nie
zakładajcie też "bojówek", jeśli ktoś ma taki zamiar ;)

3. Przed FOD-em zapoznajcie się ze zmianami w najnowszym wydaniu Fedory
i bądźcie gotowi do rozmowy z ludźmi na temat Fedora Project. Macie być
dla nich mentorami :)

4. Kto z Was ma zamiar prowadzić jakąś prelekcję, niech poszuka maila,
którego wysłałem do niego dziś w nocy.

5. I naturalnie, jeżeli macie jakiś znajomych, którzy byliby
zainteresowani uczestnictwem, powiadomcie ich ;) Strona imprezy, co też
już zapewne wiecie (a może i nie) to http://fod.org.pl. Tym Waszym
znajomym, którzy mają zamiar się pojawić, przypomnijcie o rejestracji ;)

Pozdrawiam,
McGiwer