[Fedora-mktg-poland] Fwd: Zbiorowe zamowienie plyt CD

Pawel Sadowski mcgiwer at fedoraproject.org
Sun Nov 2 13:58:34 UTC 2008

Witam,

Moja propozycja: bierzemy oficjalne DVD przy czym 1/4 każdego zamówienia to
wersje dla 64bit. Nie mamy wystarczających środków na produkcję własnych
płytek dlatego musimy zamówić bądź poprosić o zwrot kosztów produkcji, przy
czym ja optuję za zamówieniem. Poza tym jak już Karlik wspomniał, oficjalne
DVD zawiera tyle oprogramowania, że wątpie żeby normalny użytkownik
potrzebował czegokolwiek więcej :) Podczas rozmowy telefonicznej z Uosiem
zaproponowałem, żeby wszystko wysłać pod jeden adres w celu zminimalizowania
kosztów przesyłki. I tu moja propozycja odnośnie dostarczenia płytek do
każdego z Was: mogę użyć środków ze sprzedaży koszulek i innych gadżetów
celem rozesłania Wam płyt, czy takie rozwiązanie każdemu odpowiada?

Aha, jeszcze jedno: przy ustalaniu ilości płytek które chcecie dostać weźcie
pod uwagę ewentualne imprezy w których planujecie brać udział/organizować,
coby ich nie zabrakło :)

Pozdrawiam,
McGiwer