[Fedora-mktg-poland] Fwd: Zbiorowe zamowienie plyt CD

Krzysztof Hajdamowicz uosiumen at gmail.com
Sun Nov 2 17:15:10 UTC 2008

W dniu 2 listopada 2008 14:58 użytkownik Pawel Sadowski
<mcgiwer at fedoraproject.org> napisał:
> Witam,
>
> Moja propozycja: bierzemy oficjalne DVD przy czym 1/4 każdego zamówienia to
> wersje dla 64bit.

Mysle ze lepiej z osobna precyzowac, bo jak braknie 32bit to nie ma
czym uzupelnic

> przy czym ja optuję za zamówieniem.

+1

> Poza tym jak już Karlik wspomniał, oficjalne
> DVD zawiera tyle oprogramowania, że wątpie żeby normalny użytkownik
> potrzebował czegokolwiek więcej :)

+1

> Podczas rozmowy telefonicznej z Uosiem
> zaproponowałem, żeby wszystko wysłać pod jeden adres w celu zminimalizowania
> kosztów przesyłki.

Mozna dogadac sie z RH zeby zwrocili ci koszty wysylki, bo pewnie
wyjdzie taniej rozsylac w ramach kraju a nie 31337 paczek w swiat

---
Zamowienie od osoby z linux-reinstalacji
[18:02:50] <Adudek> 2xDVD instalacyjne na każdy arch
[18:02:59] <Adudek> 1 komplet CD na i386
[18:03:13] <Adudek> jak sie da to również na _64
[18:03:31] <Adudek> i 10-20 live CD
[18:03:48] <Adudek> jak się da to też przynajmniej jeden live DVD _64
zamowienie z CLUGu:
160 install dvd x86, 20 live KDE x86 i 20 live KDE x86
--
pozdrawiam,
uosiu