[fedora-my] Re: Hari ICT UPSI

Mohd Sufian B. Ahmad sufian at ict.upsi.edu.my
Thu Sep 3 23:56:00 UTC 2009

Salam All,

Untuk makluman, mesyuarat semalam telah bersetuju untuk menyediakan satu booth untuk team2 OSS / komuniti tanpa perlu apa2 bayaran.
bersama-sama ini saya sertakan borang maklumat yang perlu diisi kepada komuniti/individu yang ingin hadir berkaitan dengan

https://staf-digital.upsi.edu.my/xythoswfs/webui/_xy-84331_1-t_WG6REPIk (klik URL ini utk muat turun borang dan lampiran.

    • Borang Pameran - perlu diisi untuk maklumat pemamer dan juga utk rekod kami
    • lampiran tentative untuk event tersebut
    • senarai nombor untuk tempat penginapan

hope to see you guys here.

note: @E1 pau yik mun memanggil2 je ko ni.;D
@haris aka linuxmalaysia: harap2 semua ni dapat membantu.

Mohd Sufian Bin Ahmad | IT Officer | sufian at ict.upsi.edu.my
ICT Centre, Universiti Pendidikan Sultan Idris, 35900 Tanjong Malim, Perak, Malaysia
Tel +6054506922 | DL +6054506211 | Fax +6054581600

    • Aduan Email: email at ict.upsi.edu.my
    • Maklumat Email Terkini