[Fedora-trans-bg] Да ни е честита Fedora 7 (Moonshine)

fedora-trans-bg at redhat.com fedora-trans-bg at redhat.com
Fri Jun 1 08:22:08 UTC 2007

On Friday 2007-06-01 09:42:34 fedora-trans-bg at redhat.com wrote:
> Привет на всички,
> Е Лунната светлина излезе :)
> Доколкото бях видял някъде Дончо я кара на rawhide, така че вероятно
> може да сподели впечатления. В блога на Бого прочетох, че прави yum

Недостатъци - ядра над 3176 не могат да ми събудят лаптопа след suspend.
Плюсове - КДЕ-то е доста по-бързо, разни неща са по-бързи, батерията ми
кара със сигурно 20 минути повече, kpowersave изглежда доста по-приятно.
Има и още 1-2 незабележими проблема, но положителните емоции са
повече от отрицателните.

[ стари ядра и т.н. се вземат от http://koji.fedoraproject.org/koji/ ]

rpm -Uhv fedora-release-7-3*.rpm
yum update
yum list extras

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev, GPG key ID: 0EF40B9E, Key server: pgp.mit.edu