[Fedora-trans-bg] Проблем при записване в списъка

Alexander Todorov atodorov at redhat.com
Wed Nov 28 12:41:39 UTC 2007

linuxbg linuxbg wrote:
> [...]

Мерси за информацията,
разбирам, че всеки си има някакви задължения и е зает, но ако искаме
проетът Федора да има успех в България и да се популяризира повече,
трябва да се правят жертви както се казва. Не бих искал да изглежда
сякаш искам да иззема функциите на Богомил или някой друг. Факт е обаче,
че на българският списък реално не се обръща много внимание.
Ще изчакам известно време, за да чуя други мнения. Ако след това няма
хора против ще поема задачата за администриране на списъка.

ПС: За сега не ми е известен списък за дискутиране на общи теми във
Федора на български, има ли такъв?

Поздрави,
Александър.