[fedora-trans-el] moderator for fedora-trans-el

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Jul 6 16:12:03 UTC 2006

O/H Simos Xenitellis έγραψε:

> Βάλε με μέσα.

ΟΚ. Θα σου στείλω σε προσωπικό mail τον κωδικό των επιτηρητών
(moderators) κωδικοποιημένο με GPG.

> Είναι σημαντικό να μην γράφουμε τη διεύθυνση fedora-trans-el at redhat.com
> σε σελίδες του Web ως έχει διότι θα αυξηθεί η δουλειά των moderator. Αν
> για κάποιο λόγο θέλετε να γράψετε τη διεύθυνση, βάλτε κάτι σαν
> fedora-trans-el στο redhat τελεία cοm

Πιστεύεις ότι θα υπάρχουν άτομα που θα θέλουν να στείλουν στη λίστα
χωρίς να είναι μέλη της;

Αν ναι, να βγάλω το αυτόματο reject μηνυμάτων από μη-μέλη της λίστας. Αν
όχι, να το αφήσουμε (και συνεπώς, να μην πειράζει και τόσο να τη
γράφουμε κανονικά στο διαδίκτυο).

-Δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, PGP: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)