[fedora-trans-el] Ελληνικά στο FC6T1 anaconda - απαίσια fonts

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Thu Jun 22 17:34:14 UTC 2006

Στις 22-06-2006, ημέρα Πεμ, και ώρα 20:12 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:

> πρέπει να συνεχίσουμε την μάχη για τα dejavu;
> φαίνετε οτι δύσκολα θα τα δεχτούν , ενώ εδώ και τόσα χρόνια δεν είχαν
> greek-fonts στην διανομή, τώρα που υπάρχει πληθώρα πάλι δυσκολευόμαστε
> να τα βάλουμε...
> Να βάλουμε μερικούς άλλους να ανοίγουν bug reports οτι δεν υπάρχουν
> greek fonts στην διανομή (μάλλον αναποτελεσματικό);
> Μια υποχώρηση θα ήταν να αποδεκτούμε τα mgopen τα οποία φαίνεται δεν
> τους δημιουργούν πρόβλημα.

Δοκίμασε να βάλεις τις MgOpen (ρυθμίσεις γραμματοσειρών) και πάρε
στιγμιότυπα οθόνης. Αμφιβάλλω ότι θα φαίνεται καλά στο γραφικό
περιβάλλον διότι καμία από τις γραμματοσειρές mgopen δεν είναι hinted.
Ακόμα, αν η Vera (είναι η Vera;) είναι πιο πάνω από τις MgOpen, τότε τα
μ, π και Ω θα φαίνονται παράξενα διότι τα περιλαμβάνει η ίδια η Vera.

Σε αυτό το σημείο θέλουμε να δούμε πως φαίνεται μια τυπική οθόνη Fedora
με τις MgOpen. Αν έχει κάποιος χρόνο, είναι καλό να δοκιμαστούν και οι
GFS, http://greekfontsociety.org/pages/gr_typefaces.html

Σίμος