[fedora-trans-el] Ελληνικά στο FC6T1 anaconda - απαίσια fonts

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Jun 22 19:13:31 UTC 2006

O/H Simos Xenitellis έγραψε:
> Αυτό είναι το κομμάτι για το Alias, δηλαδή το σύστημα γνωρίζει ότι π.χ.
> η DejaVu Sans Mono είναι γραμματοσειρά μορφή monospace.
>
> Για τη προτίμηση πρέπει να γίνει αναφορά στο κομμάτι που μοιάζει με
>
> <prefer>
>           <family>...</family>
> </prefer>

ΟΚ, το λάθος ήταν δικό μου, βιάστηκα. Τώρα βλέπω ότι τα monospace fonts
ακόμη χρησιμοποιούν Courier. Τίποτα δεν έφτιαξαν λοιπόν.

Στη σελίδα του σφάλματος θα κάνω link στα screenshots. Θα ετοιμάσω ακόμη
μερικά "πριν και μετά".

> Έχω την εντύπωση ότι ο καθορισμός της σωστής γραμματοσειράς στη κονσόλα
> δεν γίνεται σωστά για όλη τη διάρκεια της εγκατάστασης.
> Δεν έχω περισσότερες λεπτομέρειες το θέμα αυτό.

Έχει κάποιος άλλος;

Δεν έχουμε πολύ καιρό μέχρι το test2.

Δ.

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)