[fedora-trans-el] σύγχηση κλειδιών για cvs account

Dimitrios Typaldos dtfedora at yahoo.com
Sat Nov 25 10:57:20 UTC 2006

Καλησπέρα,

δοκίμασα να ανοίξω ένα cvs λογαριασμό ακολουθόντας τον οδηγό
http://fedoraproject.org/wiki/Infrastructure/AccountSystem/CLAHowTo

Όλα κατανοητά αλλά συναντάω ένα μικρό τεχνικό πρόβλημα. Στο σύστημά μου έχω δύο gpg keys, το ένα που αντιστοιχεί στο dtypaldos at yahoo.com και ένα δεύτερο στο dtfedora at yahoo.com το οποίο χρησιμοποίησα για να ανοίξω το λογαριασμό redhat-translation (και ο οποίος εγκρίθηκε). Τώρα ακολουθώντας τα βήματα όταν κάνω:

$gpg -a --sign fedora-icla-dtypald.txt

μου ζητείται ο κωδικός για το παλαιότερο gpg key. Η πρώτη ιδέα μου ήταν ότι χρησιμοποιήσα το λάθος gpg key στην αίτησή μου αλλά το έλεγξα και ήταν σωστό , ενώ το SSHv2 key ήταν το ίδιο που χρησιμοποίησα για να ανοίξω το λογαριασμό της redhat-translation και προφανώς θα είχε διαπιστωθεί νωρίτερα αν ήταν λάθος. Γνωρίζετε κάποιο τρόπο ώστε να ελέγξω αν το τελευταίο αντιστοιχεί στη σωστή διεύθυνση ή αν κάνω λάθος κάτι άλλο ;

Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Φιλικά
Δημήτρης