[fedora-trans-el] Re: Συνάντηση στο IRC

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Tue Oct 3 02:06:44 UTC 2006

Στις 02-10-2006, ημέρα Δευ, και ώρα 21:31 +0100, ο/η Dimitrios Glezos
έγραψε:
> OK. Θα γίνει μια συνάντηση στο 1 αφού μπορούν πολλοί:
>
>   Τετάρτη 4/10 21 UTC
>
> Επίσης, θα γίνει μια συνάντηση για το Σίμο. Όποιος μπορεί να παρευρεθεί
> καλώς.
>
>   Τετάρτη 4/10 17 UTC
>
> Σημειώστε τα, βάλτε ξυπνητήρια στα κινητά ξέρω 'γω. Μεθαύριο είναι, μη
> στέλνουμε και υπενθυμήσεις...

Έφτιαξα ένα μικρό resume των θεμάτων που (θυμάμαι να) μας απασχολούν.
Βλέποντας ότι είναι λίγο δύσκολο να συνεννοηθούμε ακόμη και για μέρα
συνάντησης, το ανέβασα σε ένα wiki για να μπορέσει να γίνει δουλειά.

  http://dimitris.glezos.com/wiki/foss/i18n/meetings

Η σελίδα είναι ελεύθερη προς επεξεργασία. Προσθέστε ό,τι πιστεύετε ότι
χρειάζεται ή επεξεργαστείτε τα υπάρχοντα. Keep it short (ήδη είναι
μεγάλη, πρέπει να δούμε ποια θέματα θα αφήσουμε για άλλες συναντήσεις).

Θα τη χρησιμοποιήσουμε για οδηγό για τη συζήτηση. Ο στόχος είναι να
συζητήσουμε όσα περισσότερα πράγματα γίνεται σε 1.5 ώρα.

Θα μπορούσαμε να την ανακοινώσουμε στην i18ngr, ωστόσο θέλω να τονίσω
ότι τα χρονικά περιθώρια για το fc6 είναι πολύ στενά για παρεμβάσεις:
Πρέπει να βγάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερη δουλειά (τόσο σε ποσότητα
όσο και ποιότητα) σε ελάχιστες μέρες.

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)