[fedora-trans-el] Re: FPgr website: Moving, designing, implementing

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun Oct 8 19:03:17 UTC 2006

Ο Dimitris Glezos έγραψε:
> Σήκωσα ένα δοκιμαστικό domain μέχρι να μεταφέρουμε το κανονικό και ενσωμάτωσα
> ένα από τα designs στο CMSmadesimple:
>
> Σχόλια/παρατηρήσεις ευπρόσδεκτα. (Προφανώς η υλοποίηση είναι ακόμη στα
> σκαριά...) Μάζεψα αρκετές φωτό μου από ελληνικά τοπία κλπ, αλλά δεν κατάφερα
> (Νίκο) να φτιάξω κάτι σαν της microsoft.

Ένα update για τον ιστοχώρο μας. Μετά από αρκετή δουλειά και συμβουλές βελτίωσα
το design του ιστοχώρου που παλεύω να βγάλει κάτι το εμφανίσιμο:

  http://fedoraproject.serverhive.com/

Από πίσω υπάρχει το CMS Made Simple το οποίο φαίνεται να κάνει τη δουλειά του
προς το παρόν (με το παραπάνω).

Οι ιστοσελίδες χρειάζονται *επειγόντως* περιεχόμενο. Λίγο και καλό. Σύνδεσμους
στο fp.org. Ως πηγή περιεχομένου μπορεί να χρησιμοποιηθεί το fp.org και οι
τελευταίες σημειώσεις κυκλοφορίας στα ελληνικά. Το .po υπάρχει στο i18n και το
HTML σε ένα από τα email που έστειλα τελευταία.

> Μόλις γυρίσει ο Θεόδωρος τα DNS θα κάνω τις 1-2 αλλαγές που χρειάζεται στο
> Serverhive.

Θεόδωρε όταν έχεις κάτι νεότερο για το DNS, φώναξε.

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)