[fedora-trans-el] Re: FPgr website: Moving, designing, implementing

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun Oct 8 19:21:03 UTC 2006

O/H Dimitris Glezos έγραψε:
> Οι ιστοσελίδες χρειάζονται *επειγόντως* περιεχόμενο. Λίγο και καλό. Σύνδεσμους
> στο fp.org. Ως πηγή περιεχομένου μπορεί να χρησιμοποιηθεί το fp.org και οι
> τελευταίες σημειώσεις κυκλοφορίας στα ελληνικά. Το .po υπάρχει στο i18n και το
> HTML σε ένα από τα email που έστειλα τελευταία.

Ξέχασα να πω:

  * Περιεχόμενο προς μίμηση έχουν τα: gnome.org, mozilla.com, en.opensuse.org,
http://www.pclinuxonline.com/wiki/HomePage

  * O html editor κάνει κάτι νερά, οπότε γυρίστε σε HTML αν χρειαστεί.

  * Δεν υπάρχει revision control οπότε με προσοχή οι αλλαγές.. :)

  * ΔΜ, μπορείς να ανεβάσεις τα screenshots από το Rawhide; Νομίζω σε 1024 θα
ήταν καλά.

-δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)