[fedora-trans-el] on the edge for FC6

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Tue Oct 24 01:59:44 UTC 2006

Γειά χαρά.

Το FC6 βγαίνει 14 UTC, οπότε θα έχουμε και την τελική ανακοίνωση τόσο στην
`fedora-announce` όσο και από την Red Hat. Δυστυχώς εγώ μπορώ να δουλέψω από τις
17:30 UTC και μετά, οπότε από αυτήν την ώρα θα είμαι στο #fedora-el να ετοιμάζω
την ανακοίνωση. Όποιος έχει διάθεση να βοηθήσει, ευπρόσδεκτος! :)

Με το Νίκο ξεκινήσαμε την ανακοίνωση για το FC6 που θα στείλουμε στις λίστες
κλπ. Μία πρώτη μορφή υπάρχει στο:

  http://dimitris.glezos.com/wiki/foss/i18n/fc6_announcement

Αν κάποιος βρει κανα λέθος στον ιστότοπο μας, ας το πει ή ας το διορθώσει ο ίδιος:

  http://fedoraproject.gr/

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)