[fedora-trans-el] fc6 announcement

George Billios gbillios at gmail.com
Thu Oct 26 17:31:24 UTC 2006

Λοιπόν, να τα πακέτα:

http://rapidshare.com/files/779724/fc6-fonts-packages.tar.bz2.html

Μαζί έχω βάλει και το .fonts.conf που χρησιμοποιώ και έχει πολύ ωραία
αποτελέσματα, δοκιμάστε το, το αντιγράφετε απλά το home directory σας.

Αν θέλετε να το αλλάξετε αφήστε την επιλογή του autohinter off γιατί
χαλάει τα γράμματα, εξάλλου είναι ενεργοποιημένο το bci στην freetype
που δίνω.

Για να εγκαταστήσετε τα πακέτα του freetype πρέπει να απεγκαταστήσετε το
freetype-demos αν το έχετε βάλει γιατί δεν το έφτιαξα αυτό το πακέτο,
sorry αλλά το έκανα γρήγορα.

Η freetype είναι cvs της 2.2.2 γιατί αλλιώς δεν παίζουν τα άλλα πακέτα.

Δοκιμάστε τα και πείτε γνώμες, εγώ πιστεύω ότι αλλάζει πολύ προς το
καλύτερο τα fonts.