[fedora-trans-el] [Fwd: Fedora Weekly News Issue 64]

Teta Bilianou tetonio at gmail.com
Tue Oct 31 20:01:36 UTC 2006

Γειά σε όλους!

On 10/31/06, Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com> wrote:

> Νίκο & Τέτα,
>
> καταρχάς μετά από αρκετούς μήνες ανάγνωσης των FWN, ομολογώ να πω ότι τώρα τα
> απολαμβάνω περισσότερο από ότι ποτέ. :-)

Δημήτρη, ευχαριστούμε για τα καλά λόγια!

> Νομίζω θα ήταν ωραίο αν για κάθε νέο FWN παίρναμε στο mail τις επικεφαλίδες,
> όπως το μήνυμα που προωθώ. Υποθέτω ότι ο thomas τις κάνει copy-paste από τον
> "Πίνακα περιεχομένων" της εκάστοτε σελίδας στο wiki.

Έχεις δίκιο για το παραπάνω. Από το επόμενο weekly news θα το
στέλνουμε όπως πρότεινες, είναι καλή ιδέα.

> Επίσης, θα ήταν ωραίο αν είχαμε σε κάποια σελίδα "Ειδήσεις" του fpgr ένα
> σύνδεσμο όταν υπάρχει νέο τεύχος. Αν βρούμε τρόπο να υπάρχουν σε RSS οι ειδήσεις
> της ομάδας μας, τότε θα είναι ακόμη πιο ωραίο, γιατί θα το κάνουμε syndicate σε
> planets κλπ.

Είναι ωραία ιδέα να δημιουργηθεί στο fpgr μία σελίδα με Ειδήσεις. Αυτή
η σελίδα μπορεί να έχει σύνδεσμο στο FWN in Greek αλλά το πιο
σημαντικό είναι ότι θα έχει νέα της ομάδας.

> Τέλος, μπορούμε να τα εμπλουτίζουμε με νέα της ομάδας; Αυτό θα ήταν πολύ καλό.

Ρώτησα τον Thomas αν μπορούμε να γράφουμε στο weekly news in Greek
κάποιες ειδήσεις που ενδιαφέρουν μόνο την ελληνική κοινότητα.
Δυστυχώς, η απάντηση ήταν ότι δεν θα υπάρχει consistency μεταξύ των
νέων στις άλλες γλώσσες. Πάντως είπε να μεταφράσουμε ό.τι θέλουμε να
μπει στο FWN και να το κάνουμε sumbit για δημοσίευση. Τώρα αν θα μπει
στα νέα τελικώς είναι άλλο θέμα... Αλλά απ' ότι φαίνεται τα weekly
news πρέπει να είναι ίδια σε όλες τις γλώσσες. Όπότε είναι πολύ πιθανό
κάτι που ενδιαφέρει μόνο την ελληνική κοινότητα να μην εγκριθεί για
δημοσίευση..

Τέτα