[fedora-trans-el] Re: dejavu fc6t2

George Billios gbillios at gmail.com
Sun Sep 10 17:30:38 UTC 2006

-------- Original Message  --------
From: Dimitris Glezos <dimitris at glezos.com>
To: George Billios <gbillios at gmail.com>
Subject: Re:[fedora-trans-el] Re: dejavu fc6t2
Date: Sun Sep 10 2006 20:08:20 GMT+0300 (EEST)

> O/H George Billios έγραψε:

> Η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι άλλαξε η προεπιλεγμένη γραμματοσειρά από
> τις Vera στην DejaVu. Το πρόβλημα που παρατηρείς είναι αυτό που λέει και
> ο Νίκος;

Απλά εδώ να σημειώσω, όπως κακώς δεν έκανα με το αρχικό mail, ότι και
στο fc5 τις dejavu χρησιμοποιούσα ;)

Για αυτό λέω για διαφορά με την ίδια γραμματοσειρά.

> Υποθέτω ότι καλύτερα να περιμένουμε μέχρι την Τετάρτη να βγει το Test 3
> και να ανοίξουμε ένα bug report. Καλύτερα να μην αναφέρουμε για τον BCI
> γιατί α. δεν είναι η προεπιλεγμένη συμπεριφορά και β. είναι γνωστά
> κάποια προβλήματα. Ας δούμε η προεπιλεγμένη εγκατάσταση τι προβλήματα
> έχει και να τα αναφέρουμε. Μάλιστα μπορούμε να τα δηλώσουμε ως blockers
> για το FC6.

ΟΚ για το BCI αλλά η διαφορά υπάρχει και χωρίς αυτό. Πάντως και στην
test 3 δεν νομίζω ότι θα υπάρχει διαφορά καθώς δεν έχει αλλάξει (από ότι
έχω προσέξει) κάποιο σχετικό component όπως πχ. η freetype