[fedora-trans-el] Final release notes translations

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Sep 25 14:43:13 UTC 2006

O/H Kostas Papadimas έγραψε:

> χμμμ Helix ...tzizzz ψaξε στο google για helix code...

Ναι, πράγματι, υπάρχουν αρκετά references στο FOSS.. Της Real, του GNOME.. Αλλά
είναι ένα codename υποθέτω, όχι ένα προϊόν..

Ιδέες ευπρόσδεκτες.. =)

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)