[fedora-trans-el] fedora 7 test 3

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sun Apr 1 20:55:03 UTC 2007

O George Billios έγραψε:
> Λίγο off-topic με την μετάφραση αλλά

Βασικά θα μπορούσαμε να ονομάσουμε τη λίστα ως `fedora-el-list` εξ' αρχής.
Πιστεύετε ότι πρέπει να ζητήσουμε τη δημιουργία αυτής για συζητήσεις γενικά για
το fedora; Θα φέρει περισσότερο κόσμο στην προσπάθεια και θα συζητάμε πιο πολλά
θέματα εκτός μεταφράσεων εκεί; Με λίγα λόγια, προκαταβάλλεται ο κόσμος από το
'trans' στον τίτλο;

> το έβαλα στο laptop μου χθες για να
> εξαφανίσω τα windows και γενικά είμαι πολύ εντυπωσιασμένος αφού παίζουν
> standby και hibernate με την μία, ακόμα και με το beryl φορτωμένο, πλέον
> αρκεί να εγκαταστήσεις το ntfs-3g και γίνονται mount αυτόματα εξωτερικοί
> δίσκοι με ntfs και γενικά είναι και πολύ γρήγορο.
>
> Τα ελληνικά δεν τα έχω δει ακόμα γιατί τον default χρήστη τον έχω σε
> Αγγλικά αλλά θα φτιάξω και άλλο account για να δω τα ελληνικά.

Τα ελληνικά δουλεύουν ρολόι με την καινούρια Freetype. Δυστυχώς υπάρχουν εδώ κι
εκεί αμετάφραστα πράγματα, κυρίως λόγω του ότι δεν έχουν γίνει gettext-ed και
δεν έχουν ανοιχτεί bug reports για να γίνουν. Δεν έχω δοκιμάσει το BCI.

Το locale για ολόκληρο το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί στο Σύστημα -> Διαχείριση
-> Γλώσσα, σε περίπτωση που έχεις διάθεση για λίγο testing. :-)

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)