[fedora-trans-el] Fedora 7 - Revisor tutorial

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Thu Jun 14 15:02:04 UTC 2007

O/H Kalamaras Dimitris έγραψε:
> Στις 13-06-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 23:29 +0300, ο/η Nikos Charonitakis
> έγραψε:
>>
> Ευχαριστώ.

> το DVD;
>
> Πρόκειται για το ίδιο, "κλασικό" ζήτημα με τα DVD του Fedora, που δεν
> μπορείς να εγκαταστήσεις επιπλέον πακέτα από εκεί μετά την εγκατάσταση
> της διανομής. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί συμβαίνει αυτό. Αλλά νομίζω
> ότι μπορείς να ορίσεις το DVD ως αποθετήριο. Έτσι δεν είναι, Δημήτρη
> (Γλέζο);

Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, αλλά έχω ακούσει ότι είναι απλό να γίνει. Νομίζω
είναι feature για το F8, ωστόσο μπορεί και όχι -- είτε επειδή δεν υλοποίησε
κάποιος αυτήν την υποστήριξη, είτε γιατί δεν πείστηκαν οι developers ότι είναι
πιο σημαντικό από τα υπόλοιπα πράγματα που έχουν να κάνουν. :-)

> Άρα ίσως να μπορείς εκεί να προσθέσεις το livna έτσι ώστε το revisor να
> "πάρει" τα πακέτα από εκεί και να στα παρουσιάσει για επιλογή στην
> αντίστοιχη οθόνη.
>
> Πιθανολογώ, αλλά μου φαίνεται πολύ λογικό.

Στη θέση σας, για οτιδήποτε τέτοια προβλήματα και προτάσεις θα άνοιγα bug
reports, αλλιώς δε θα φτιαχτούν ποτέ :-)

Για τον revisor:

  https://hosted.fedoraproject.org/projects/revisor

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)