[fedora-trans-el] Μεταφορά του Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ στο planet.ellak.gr!

Yannis - Pastis Glaros mrpc at pramnos.gr
Wed Mar 14 12:57:21 UTC 2007

Στις 14-03-2007, ημέρα Τετ, και ώρα 12:20 +0200, ο/η Nikos Charonitakis
έγραψε:

> το banneraki δεν συμφωνεί με τους κανόνες χρησης του fedora logo...
> http://fedoraproject.org/wiki/Logo/UsageGuidelines

Σε ποιο σημείο δεν συμφωνεί; δεν θέλω να γκρινιάξω, για να καταλάβω
ρωτάω πάντα.

     1. Never Switch the Colors ->δεν τα πείραξα
     2. Never Use the Logo on Similarly-Colored Backgrounds
        ->χρησιμοποίησα το φόντο του fedoraproject.gr
     3. Never Rearrange Elements of the Logo ->δεν τα άλλαξα, απλά το
        hellas κούνησα. Τα υπόλοιπα τα πήγα πιο αριστερά σε σχέση με το
        μέγεθος του γραφικού, αλλά τα άφησα ανέπαφα.
     4. Never Stray from the Color Palette ->δεν άλλαξα
     5. Never Stretch or Distort the Logo ->δεν το πείραξα

Αυτό που δεν είδα είναι οι αποστάσεις από το logo. Τώρα πρόσεξα ότι
υπάρχει και νέος κανόνας.
Οκ, θα μάθω, που θα πάει :p :p

Φιλικά
Γιάννης